Afsluiting Muzikaal Seizoen 2019

Het is inmiddels een traditie geworden dat we zo ergens eind juni van het jaar het muzikale seizoen afsluiten met een concert op het pleintje bij de Rietstek. Dit jaar deden het Harmonie Corps en haar Slagwerkgroep (de volwassenen én de jonge versie ‘the Rythm Sticks’) dit op zondag 30 juni.

Onder de stralende zon, maar gelukkig niet zo warm als vorig jaar, of lekker in de schaduw van de boom, genoten de toeschouwers weer van de warme klanken van het orkest en van de zwoele en soms opzwepende ritmes van de slagwerkers. Daarnaast gaf Anouk Jacobs een flitsend optreden als soliste op saxofoon en werden volgens gebruik alle muzikanten geëerd die afgelopen muziekjaar een diploma hadden gehaald. Dit waren Glenn Jacobs, Koen Smits, Arjan Verhoeven en Loek van Zon (Bouwsteen Diploma), Carlijn de Graaf op kleine trom en Menno de Wit op trompet (A Diploma) en Roy v.d. Putte op kleine trom (C Diploma). Nogmaals iedereen gefeliciteerd!

Onder het kopje “afsluitingsconcert 2019” is onderaan de pagina nog een groter aantal foto’s van het concert te zien.

Na afloop heeft een groot deel van de leden de middag voortgezet met een familiedag, waarbij er om de hoogste eer gestreden werd bij de oud-Hollandse spelletjes. De dag werd afgesloten met een buffet, aangevuld met gewokte groenten en vlees. Dank aan Piet en Ali voor de organisatie.