Kerstklanken en Lichtmagie 2023

RIETHOVEN – De kerstsfeer in Riethoven krijgt dit jaar een extra dimensie nu het Riethovens Harmonie Corps (RHC) en zanggroep Cheers de handen ineenslaan voor een uniek kerstevenement. Na het overweldigende succes van de afgelopen twee jaar, zal de Dorpsstraat opnieuw het toneel zijn van de jaarlijkse kerstshow – een evenement dat niet alleen de harten van de inwoners verwarmt, maar ook bezoekers van ver buiten de dorpsgrenzen aantrekt.

Op 17 december om 18.30 uur zal de lucht gevuld worden met de feestelijke klanken van het RHC onder leiding van Twan Cox. De getalenteerde dirigent heeft dit jaar speciaal voor de show de muziek gecomponeerd. Samen met de harmonieuze stemmen van zanggroep Cheers, bekend om hun sfeervolle bijdrage aan diverse evenementen, belooft de opening een magisch begin van de kerstperiode te worden.

Het samenvoegen van het kerstconcert met de lichtshow is een primeur voor Riethoven en belichaamt de gemeenschapszin die de kersttijd zo speciaal maakt. Het concert en de show zullen een spectaculaire synergie vormen, waarbij de livemuziek van het RHC en Cheers het startschot zal zijn voor de oogverblindende kerstshow.

Na de opening zullen bewoners en bezoekers tot en met Tweede Kerstdag dagelijks kunnen genieten van de kerstshow. Met drie vertoningen per avond – om 18.30, 18.45 en 19.00 uur – is er genoeg gelegenheid om de fonkelende lichten en de betoverende muziek mee te maken.

De organisatoren nodigen iedereen uit om dit hartverwarmende spektakel te komen ervaren. Het evenement is niet alleen een bewijs van Riethovense saamhorigheid, maar ook een viering van lokale kunst en cultuur. Bereid je voor op een avond vol verwondering en kerstvreugde, en laat je meeslepen door de unieke harmonie van licht en geluid. Zorg dat je erbij bent en noteer 17 december in je agenda – Riethoven wacht op je met open armen om samen deze kerst onvergetelijk te maken.