Koningsdag en de viering 4 en 5 mei 2020

Vanwege de Corona-crisis hebben we als vereniging helaas al enige tijd niet gezamenlijk meer kunnen repeteren. Echter na individueel thuis te hebben geoefend, hebben vele leden van het RHC onlangs op Koningsdag ons volkslied gespeeld. Vanuit verschillende hoeken van ons dorp en vanuit verschillende voor- en achtertuintjes of vanaf de oprit klonk op 27 april het ons aller bekende Wilhelmus.

Vervolgens bestond er een landelijk verzoek aan alle trompettisten en andere gemotiveerden, om even vóór 8 uur ‘s avond op 4 mei de Taptoe te spelen. Ook onze trompettist Arnold (Nol) Willems liet geen verstek gaan en vertolkte dit statige en gevoelige stuk op prachtige wijze. Hij bezorgde daarmee menigeen kippenvel!!!