Diner Concert 2018

Op 21 en 22 april 2018 hebben wij – het Riethovens Harmonie Corps – in samenwerking met restaurant Proef Me Nu, een dinerconcert in Riethoven georganiseerd. De gasten konden daarbij genieten van een avondvullend programma met een nog nooit eerder vertoonde combinatie van muziek en een 5-gangen diner.

Iedereen werd ontvangen met een welkomstdrankje in de grote zaal van restaurant Proef Me Nu, die voor deze gelegenheid speciaal was ingericht met 8-persoons ronde tafels. Ook het diner was speciaal voor deze gelegenheid samengesteld. Gedurende de avond hebben wij als Riethovens Harmoniecorps evenals onze slagwerkgroep een “smaakvol en toegankelijk ” muzikaal programma gepresenteerd, passend bij de sfeer van het diner. Daarnaast trad zangeres Dyanne Sleijpen meermaals op tijdens deze avond, vanzelfsprekend onder begeleiding van het corps en onze slagwerkgroep. Onder het kopje “Dinerconcert 2018” kunt u hieronder nog een aantal foto’s van de avond bekijken.

De avond is letterlijk en figuurlijk goed in de smaak gevallen bij het culinaire publiek. Dit smaakt naar meer……