LIVESTREAM CONCERT SLAGWERKGROEP 9 JULI 2020

Als afsluiting van het – door Corona nogal vreemde – muzikale seizoen heeft onze slagwerkgroep op 9 juli jongstleden – dus net vóór de zomervakantie – onder leiding van Paul van Lokven een LIVESTREAM CONCERT gegeven.

Slagwerkgroep RHC werd daarbij ondersteund door basgitarist Robert-Jan de Wit en een deel van de blazerssectie uit het eigen blaasorkest. Speciaal voor het sinderende stuk ‘Children of Sanchez’ werd de groep versterkt met solist André Lubbers op bugel.

Als je op de foto hieronder klikt wordt je doorgeleid naar onze facebook pagina waarop het hele concert is te zien. Aan grote het aantal ‘likes’ was te merken dat wij niet de enige waren die het thuis zitten moe waren….

Children of Sanchez door slagwerkgroep RHC o.l.v. Paul van Lokven en met André Lubbers als solist op bugel.